Ralph Hoveling

Creatief directeur en merkstrateeg Digidee

Merkontwikkeling en Communicatie


Digidee speelt in op de grote behoefte aan een goed verhaal dat door een duidelijke merkidentiteit verteld wordt. Dat een merk herkenbaar moet zijn is voor velen wel duidelijk, het mag echter ook echt raken, een indruk achterlaten, nietwaar? Als u uw klanten kunt aanspreken door uw merk het authentieke verhaal van uw bedrijf te laten vertellen, zowel visueel als inhoudelijk, ontstaat er een band. Die band genereert energie. Digidee helpt uw merkidentiteit te bewaken en ontwikkelt graag samen met u cross-mediale campagnes en -middelen om mensen op een positieve manier aan te spreken.

Ralph is bij Zeitgeist Group betrokken geweest vanaf het prille begin. Adviserende en ondersteunende organisaties werpen volgens hem te veel drempels op en maken zaken vaak moeilijker dan ze in werkelijkheid zijn. Samen met de andere leden zet hij zich juist in om echte kansen te creëren en actief op zoek te gaan naar oplossingen bij het grensoverschrijdend ondernemen.

Ralph is op zijn best als hij lekker naar (old school) hiphop luistert. Hij geniet van een royale en met liefde bereide maaltijd, terwijl hij aan zijn conditie blijft werken door dagelijks (!) aan calisthenics te doen. Hij heeft 2 zoons die in tegenstelling tot hemzelf juist van voetbal houden.

‘Dan passen we de structuur van jouw
organisatie toch aan’